5 dôvodov pre vonný marketing
1) Vôňu nie je vidieť, napriek tomu ju vníma každý. Po zraku je druhým najsilnejším zmyslom, ktorý ovláda naše rozhodovacie procesy.
2) Prvý dojem je len jeden. Je dokázané, že zážitky z prvých sekúnd ovplyvňujú vnímanie značky a aktivít zákazníka v budúcnosti.
Prvý dojem vytvorený príjemnou a výstižnú vôňou je stávka na istotu.
3) Kritickým momentom v reklame je zladenie starostlivého dizajnu priestoru s reklamnými prostriedkami.
Jediným riešením je vo väčšine prípadov kompromis. V prípade scent marketingu nie je potreba zasahovať do fyzického priestoru - nosič oznámenia je neviditeľný.
4) Je už dávno dokázané, že ľudia si zapamätajú vôňu lepšie ako grafické prvky, preto sa v poslednej dobe kladie čoraz častejšie väčší a väčší dôraz na scent logo a scent branding.
5) Každý príjemný zážitok zanecháva odtlačok v našej pamäti a prehlbuje vnímanie daného miesta. Nečakané stretnutie s vôňou sa stáva takým zážitkom, akousi neviditeľnou pridanou hodnotou, ktorá Vaše aktivity posúva dopredu.
V našej ponuke nájdete vône inšpirované gréckou prírodou. Sú vyrobené z esenciálnych olejov - z výťažkov kvetov, stromov, citrusov.
Všetky vône z radu Spring Air majú tzv. dvojaký účinok; pomocou správneho usporiadania molekúl pohlcujú nepríjemný zápach a zanechávajú prostredie príjemne aromatizované.
-
-
-
- náplne sú vysoko koncentrované a obsahujú viac ako 12,60% esenciálnych olejov
- obsahujú 20% molekúl, ktoré pohlcujú nepríjemný zápach a tak zabezpečia, aby sa vône medzi sebou nemiešali
- široký výber vôní
- obsahujú etanol pre dlhotrvajúci účinok
- špecializovaný výber vôní s nízkym obsahom alergénov
-
-